Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας για τους αποφοίτους του Τμήματος Βιολογίας, το σεμινάριο του μαθήματος «Διδακτική της Επιστήμης της Βιολογίας στη Β/θμια Εκπαίδευση», το οποίο αφορά τεταρτοετείς φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 26/05/2026 στην αίθουσα 026 του Τμήματος Βιολογίας από 17:00-20:00 μ.μ.
Παρακαλούνται οι φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να λάβουν την Βεβαίωση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, να αποστείλουν σχετική αίτηση (συνημμένο αρχείο) στη Γραμματεία του Τμήματος στο email: grambio@upatras.gr έως 20/05/2026.
Aπό τη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας
Κατεβάστε τη σχετική αίτηση
Aίτηση συμμετοχής παρακολουθησης σεμιναρίου για την Απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας

