Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο πιστοποίησης  Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας για τους αποφοίτους του Τμήματος Βιολογίας, το σεμινάριο του μαθήματος «Διδακτική  της Επιστήμης της Βιολογίας στη Β/θμια Εκπαίδευση», το οποίο αφορά τεταρτοετείς φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 26/05/2026 στην αίθουσα 026 του Τμήματος  Βιολογίας από  17:00-20:00 μ.μ.

Παρακαλούνται οι φοιτητές/τριες που ενδιαφέρονται να λάβουν την Βεβαίωση Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας, να αποστείλουν σχετική αίτηση (συνημμένο αρχείο) στη Γραμματεία  του Τμήματος στο email: grambio@upatras.gr  έως 20/05/2026.

 Aπό τη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας

Κατεβάστε τη σχετική αίτηση

Aίτηση συμμετοχής παρακολουθησης σεμιναρίου για την Απόκτηση παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας