Ενημερώνουμε τους  επιτυχόντες Μετεγγραφής-Μετακίνησης στο Τμήμα Βιολογίας για τα ακόλουθα:

Από Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023 θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική εγγραφή των υπό μετεγγραφή στο Τμήμα Βιολογίας φοιτητών για το ακαδημαϊκό έτος  2023-2024.

Οι μετεγγραφέντες θα πρέπει να  αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα::

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Για να εισαχθούν στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr, θα πρέπει να καταχωρήσουν τον κωδικό υποψηφίου και στο πεδίο πατρώνυμο να αναγράψουν το λεκτικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία).

Επισημαίνεται, ότι τα επιπλέον δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση, τα οποία δεσμεύθηκαν οι αιτούντες μετεγγραφή-μετακίνηση ότι θα καταθέσουν  κατά την υποβολή της σχετικής  τους αίτησης στο ηλεκτρονικό σύστημα Μετεγγραφών 2023 του ΥΠΑΙΘΑ, θα αποστέλλονται στη Γραμματεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο grambio@upatras.gr για τον απαιτούμενο έλεγχο.

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.grθα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ

Κατεβάστε την απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων

Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων.pdf