Για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος οι πρωτοετείς φοιτητές, μετά την εγγραφή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, θα εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, για την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής τους.
Η διαδικασία εγγραφής μπορεί να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά, εφόσον ο φοιτητής ακολουθήσει όλα τα στάδια που προβλέπονται και αναρτήσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην πλατφόρμα. Στην περίπτωση αυτή, ο φοιτητής θα χρειαστεί να επισκεφθεί τη Γραμματεία, έχοντας μαζί του τον κωδικό αίτησης που λαμβάνει από το σύστημα και την αστυνομική ταυτότητα/διαβατήριο ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά του στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης, προκειμένου να παραλάβει τα Πιστοποιητικά / έντυπα που αναφέρονται παρακάτω. Στην περίπτωση που ο φοιτητής δεν ολοκληρώσει όλα τα προβλεπόμενα στάδια και δεν αναρτήσει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στην πλατφόρμα, θα χρειαστεί να επισκεφθεί τη Γραμματεία, προκειμένου να καταθέσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να ολοκληρώσει την εγγραφή του με το αρμόδιο προσωπικό. Σε περίπτωση αδυναμίας ηλεκτρονικής πρόσβασης, οι φοιτητές μπορούν να εξυπηρετηθούν στο Υπολογιστικό Κέντρο του Τμήματος.
Το εγχειρίδιο χρήσης και η ηλεκτρονική πλατφόρμα εγγραφής είναι διαθέσιμα από την Πέμπτη 22.09.2016 έως και την Παρασκευή 30.09.2016.
Για υποστήριξη σχετικά με την ηλεκτρονική εγγραφή κάλεσε τις ώρες 9.00-15.00 στα τηλέφωνα 2610-962632, 2610-962633 και 2610-962636, όλες τις εργάσιμες ημέρες από 22.09.2016 έως και 30.09.2016. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινώνησε με τη Γραμματεία στα στοιχεία επικοινωνίας που θα βρεις, επιλέγοντας το Τμήμα εισαγωγής σου.
Την εγκύκλιο σχετικά με την ολοκλήρωση των εγγραφών θα την αναζητήσεις στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Πατρών.
Παρακάτω αναφέρονται τα βασικά δικαιολογητικά που απαιτούνται και πρέπει να αναρτηθούν σε ηλεκτρονική μορφή στην πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, αλλά επισημαίνεται ότι προβλέπονται επιπλέον κατά περίπτωση δικαιολογητικά, ανάλογα με την κατηγορία και τον τρόπο εισαγωγής του κάθε φοιτητή:
1. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
2. Πιστοποιητικό Γεννήσεως
3. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
-Από την Τρίτη 27.09.2016 έως Παρασκευή 30.09.2016 και ώρες 10 π.μ. – 12 μ.
-και από 4.10.2016 και έπειτα τις ώρες εξυπηρέτησης των φοιτητών, κάθε Τρίτη και Πέμπτη 10 π.μ. – 12 μ., οι πρωτοετείς φοιτητές που έχουν κάνει την εγγραφή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πανεπιστημίου Πατρών και έχουν αναρτήσει τα προαναφερόμενα δικαιολογητικά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μία ημέρα πριν, μπορούν να παραλαμβάνουν από τη Γραμματεία:
1. Τρία (3) πιστοποιητικά εγγραφής για κάθε νόμιμη χρήση.
2. Λογαριασμό (κωδικούς) πρόσβασης στις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών και στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες Ευδόξου και απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας
Συμπλήρωση Στατιστικού Δελτίου
Όλοι οι νεοεισερχόμενοι φοιτητές που δεν έχουν συμπληρώσει το Στατιστικό Δελτίο μέσω της ηλεκτρονικής τους εγγραφής, έχουν τη δυνατότητα να προβαίνουν στη συμπλήρωση του και μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης: https://elstatweb.statistics.gr/deltio_fititi/deltio_fititi_login_1617.jsp.
Ο τρόπος της έγγραφης συμπλήρωσης του Στατιστικού Δελτίου στη Γραμματεία του Τμήματος παραμένει για τους φοιτητές που το προτιμούν.
Για τους φοιτητές που θα υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής
Οι πρωτοετείς φοιτητές, μετά την ηλεκτρονική εγγραφή τους, εφόσον επιθυμούν την υποβολή αίτησης μετεγγραφής κατά το ακαδ. έτος 2016-2017, καλούνται να προσέλθουν στην Γραμματεία και με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου τους, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους, να παραλάβουν κατά προτεραιότητα κωδικούς πρόσβασης στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες, που απαιτούνται για την υποβολή αίτησης μετεγγραφής.
Για εξαιρετικούς λόγους, που καθιστούν αδύνατη την αυτοπρόσωπη παρουσία, ο φοιτητής αποστέλλει αίτηση στη Γραμματεία με θεώρηση ως προς τη γνησιότητα της υπογραφής του από τα ΚΕΠ ή άλλη δημόσια αρχή και αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητάς του, για την κατά προτεραιότητα χορήγηση κωδικών πρόσβασης, λόγω συμμετοχής στη διαδικασία των μετεγγραφών του ακαδημαϊκού έτους 2016-2017.