Α. Όσοι εγγράφονται πρώτη φορά σε πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών θα καταχωρίσουν τα επιπλέον στοιχεία που ζητούνται στο http://eggrafes.upatras.gr από σήμερα μέχρι και 18.12.2024

Για την είσοδό τους οι φοιτητές/τριες καταχωρούν:

  1. Κωδικό Υποψηφίου
  2. ΤΕΣΤ (κεφαλαία, ελληνικά) στο πεδίο πατρώνυμο – δεν έχουμε λάβει στοιχεία πατρωνύμου από το Υπουργείο.

Β. Αναρτούν τα ακόλουθα έγγραφα:

  • Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  • Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  • Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση amka.gr/AMKAGR )
  • Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Γ.  Τα επιπλέον δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται στη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας ( Ισόγειο) έως την  Δευτέρα 16/12/2024  και ώρες αποκλειστικά 10:00-13:00. Επίσης μπορούν να αποστέλλονται με συστημένο ταχυδρομείο/ταχυμεταφορές έως τη Δευτέρα 16-12-2024

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.gr, θα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης. Η βεβαίωση διαγραφής θα πρέπει να αποσταλεί/κατατεθεί στο Τμήμα μας.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων. H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Όσοι έχουν εγγραφεί στο πανεπιστήμιο Πατρών σε προηγούμενο έτος δεν μπορούν να συνδεθούν στο http://eggrafes.upatras.gr. Για αυτές τις περιπτώσεις έχει δημιουργηθεί για το ακ. έτος 2024-25 αίτηση εισαγωγής στο νέο πρόγραμμα σπουδών και οι Γραμματείες των Τμημάτων θα ολοκληρώσουν την εγγραφή, αφού ελέγξουν/επικαιροποιήσουν τα δεδομένα των φοιτητών/τριών, εγκρίνοντας την αίτηση εισαγωγής.

Παρακαλούνται οι φοιτητές προς μετεγγραφή να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες, την ανάρτηση των πρόσθετων εγγράφων και την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών, σύμφωνα με τις οδηγίες .

Κατεβάστε την Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων

Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων

Κατεβάστε την Εγκύκλιο δικαιολογητικών

Εγκύκλιος δικαιολογητικών

ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ