Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 112191/ΓΔ1/15.09.2022 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ καθορίζονται οι διαδικασίες εγγραφής των εισαγομένων που υπέβαλαν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στα Τμήματα/Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και αίτηση διαγραφής από προηγούμενο Τμήμα ή Σχολή.
Για τη 2η φάση της εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, θα ενεργοποιηθεί η πύλη eggrafes.upatras.gr για το διάστημα από Τρίτη 20.09.2022 έως και Τετάρτη 28.09.2022.
Σχετικές ανακοινώσεις θα αναρτηθούν στον ιστότοπο του Πανεπιστημίου Πατρών
Επισημαίνεται ότι κατά το τρέχον ακαδ. έτος υπέβαλαν αίτηση εγγραφής μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές ασθένειες 2022. Ιδιαίτερη προσοχή χρήζει η παρ. 3 της εγκυκλίου:
3. Σημειώνεται, ότι οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας πασχόντων από σοβαρές ασθένειες 2022, είτε ολοκλήρωσαν την ηλεκτρονική εγγραφή είτε θα εγγραφούν απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 6 της Υ.Α. Φ.153/52642/Α5/10-05-2022 (Β΄2320), πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:
α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.
β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.
γ) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.
δ) Τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας
Η γραμματεία, ελέγχει και αντιπαραβάλλει τα στοιχεία των εγγραφέντων με τα περιεχόμενα στα ανωτέρω δικαιολογητικά μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών, από τη λήξη της ημερομηνίας εγγραφής. Η απόφαση εγγραφής ανακοινώνεται από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος αρμοδίως. Αντίγραφο αυτής κοινοποιείται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της Σχολής ή του Τμήματος, μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών, εγκρίνεται η εγγραφή των εισαγομένων.
Ως εκ τούτου, θα πρέπει οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας να καταθέσουν ή αποστείλουν με τον ως άνω περιγραφόμενο τρόπο τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ώστε να γίνει ο έλεγχος αυτών. β) Όσοι εξ αυτών πραγματοποίησαν ηλεκτρονική εγγραφή θα έχουν τη δυνατότητα να εισέλθουν στο eggrafes.upatras.gr και να συμπληρώσουν τα περαιτέρω στοιχεία και να υποβάλλουν την αίτηση εγγραφής στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Προς αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωρίας, οι συγκεκριμένοι φοιτητές δεν υποχρεούνται να αναρτήσουν δικαιολογητικά.
Για όσους επιτυχόντες δεν υπέβαλλαν αίτηση εγγραφής μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, εφαρμόζεται η παρ. 2
2. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του εισακτέου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης.
Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας) είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας
Κατεβάστε την σχετική εγκύκλιο
Εγκύκλιος εγγραφών 2022 (1)