Α. Όσοι εγγράφονται πρώτη φορά σε πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών θα καταχωρίσουν τα επιπλέον στοιχεία που ζητούνται στο http://eggrafes.upatras.gr από 22 31.10.2025

Για την είσοδό τους οι φοιτητές/τριες καταχωρούν:

  1. Κωδικό Υποψηφίου
  2. ΤΕΣΤ (κεφαλαία, ελληνικά) στο πεδίο πατρώνυμο – δεν έχουμε λάβει στοιχεία πατρωνύμου από το Υπουργείο.

Β. Αναρτούν τα ακόλουθα έγγραφα:

  • Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  • Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Γ.  Τα  δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση και αφορούν τα κριτήρια για τη μετεγγραφή σας,  προσκομίζονται στη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας ( Ισόγειο) από 22-31 Οκτωβρίου 2025  και ώρες αποκλειστικά 10:00-13:00. Επίσης μπορούν να αποστέλλονται με συστημένο ταχυδρομείο/ταχυμεταφορές, σύμφωνα με το ανωτέρω χρονοδιάγραμμα.

Μετά την ολοκλήρωση του σχετικού ελέγχου των  δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των επιπλέον δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.gr, θα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης. Η βεβαίωση διαγραφής θα πρέπει να αποσταλεί/κατατεθεί στο Τμήμα μας.

Στη συνέχεια, η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία χρήστη και διαπιστευτηρίων. H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Όσοι έχουν εγγραφεί στο πανεπιστήμιο Πατρών σε προηγούμενο έτος δεν μπορούν να συνδεθούν στο http://eggrafes.upatras.gr. Για αυτές τις περιπτώσεις έχει δημιουργηθεί για το ακ. έτος 2025-26 αίτηση εισαγωγής στο νέο πρόγραμμα σπουδών και οι Γραμματείες των Τμημάτων θα ολοκληρώσουν την εγγραφή, αφού ελέγξουν/επικαιροποιήσουν τα δεδομένα των φοιτητών/τριών, εγκρίνοντας την αίτηση εισαγωγής.

Παρακαλούνται οι φοιτητές προς μετεγγραφή να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες, την ανάρτηση των πρόσθετων εγγράφων και την κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών, σύμφωνα με τις οδηγίες .

Επισυνάπτεται: α) η απόφαση κύρωσης πινάκων μετεγγραφομένων, καθώς και β) η εγκύκλιος που αφορά στις μετεγγραφές/μετακινήσεις, ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.

Από τη Γραμματεία του Τμήματος Βιολογίας

Κατεβάστε την Εγκύκλιο μετεγγραφών 2025-2026 

Εγκύκλιος_μετεγγραφών_2025-2026_ΨΦΦ146ΝΚΠΔ-ΔΕΝ_638943117531220058.pdf.pdf

Κατεβάστε την Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων

Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων_638965631859279462.pdf.pdf